DRODZY ODWIEDZAJACY
Zapraszam serdecznie do korzystania z moich wzorow.Kazdy z projektow jest udostepniony i mozna go w calosci sciagnac. Wszystkie projekty jednak sa mojego autorstwa, w zwiazku z tym prosze o niewykorzystywanie ich w celach komercyjnych.
Dziekuje serdecznie za wizyte na mojej stronie i zycze wszystkim zainteresowanym milego wyszywania...Ania

środa, 2 czerwca 2010

Aniolek /Angel

Dzis... tylko maly aniolek...

Today... only little angel...



Wzor w pdf mozna znalezc tutaj.Pattern in pdf you can find here.

4 komentarze:

  1. Kochana jak ja sie ciesze, ze cos nowego dodalas. Ostatnio wyszylam ornament wg. Twojego schematu, mozna go u mnie zobaczyc.
    Goraco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :)
    Właśnie dzięki Atenie trafiłam na Twojego bloga :)I juz zostaje na stałe :)
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Su blog y sus labores son muy bonitas

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails